08 September 2008

blog baru

Wrote by :::"JIeHa::.. at 11:22 PTG
Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Alhamdulillah akhirnya berjaya juga saya melaksanakan aya untuk membuat blog setelah sekian lama berazam untuk menulis blog.Apa pun,saya mendapat ilham menulis blog setelah beberapa kali melewati blog motivasi Shueqry.Saya amat meminati bidang motivasi kerana dapat meningkatkan semangat saya khususnya.Oh ya, terlebih dahulu adalah baiknya saya memperkenalkan blog.Saya dikenali sebagai ji dikalangan teman-teman dan masih lagi belajar di salah sebuah ipta dalam negara.Mengambil bidang matematik yang amat menarik bagi saya.Aktiviti di masa lapang saya biasanya membaca buku dan majalah yang dapat memberi ilmu dan pengetahuan pada saya.

0 comments:

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers
 

::Ribbon Girls:: Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei