24 Julai 2011

Berjinak-jinak dengan bedak PIXY

Wrote by :::"JIeHa::.. at 10:37 PTG
Hari  Rabu lepas ada la hang out kat central square sp.. sampai floor brapa entah, terrrrnampak sorang auntie nih jual macam2 alat metap.

Saja usha2, terrrnampak lah bedak Pixy yang menjadi kegilaan ramai sekarang nih kan.
Bila tanya harga auntie tu cakap bedak harga rm20.00.Kalau refill rm15. Dalam hati aku excited giler.. Wah.. murah nye bedak compact ni. Nak amek ke tak? Sbb xdak dalam senarai keperluan pun bedah nih.. Bedak Miyami pun ada lagi.. hehehe ;p

Pikir2 punya pikir sampai malas pikir, aku mik je lah satu, aku amek refill jer.Aku amek kaler natural beige.. sebab kulit aku x fair pun..Maksudnya gelap lah kulit aku.. haha.Ade satu lagi kaler yang lebih gelap. tropical beige tp cam gelap sangat lah. Tak besh!
.
.
.
Alkisahnye kemarin aku gi la mini market kat umah.. saja teman mak beli barang dapur sikit.. 
Round2, ternampak lagi bedak PIxy!
Harga nya ?? Wahhhh lagi murah giler beb!
Compact die rm 14.. Kalau refill rm10. Wahaa.. nyesal lak rasanya sebab dah terbeli minggu lepas!

Btw,  aku dah try pakai compact powder nih.. memamg best lah!
Tak rugi kalau hampa cuba.
Banyak gak online blogshop yang jual bedak compact Pixy nih..  Rajin2 la google ea.. En Google sedia membantu dengan rela hati.  Tp for my opinion, better beli kat kedai berdekatan je, bukan apa, kang beli online nih kena kena bayar postage segala.. Jadi rugi lak kan! So, jadilah pengguna yang bijakkkk..

Daaaa... :p

0 comments:

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers
 

::Ribbon Girls:: Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei