08 September 2008

blog baru saya

Wrote by :::"JIeHa::.. at 9:44 PTG
Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Sudah lama saya pasang angan-angan untuk membina blog sebegini kerana sebelum ini saya selalu melawat blog-blog lain terutamanya blog motivasi Shueqry.Tambahan pula,Saya amat meminati tulisan beliau maklumlah saya ni minat dalam bidang motivasi.Oh ya,smemandangkan saya masih baru dalam dunia blog ni,lebih baik saya memperkanalkan diri dahulu.Saya berasal dari utara tanah air dan dikenali sebagai ji dalam kalangan teman-teman.Saya masih belajar di salah sebuah ipta dalam negara dalam bidang matematik.Saya suka membaca buku-buku motivasi dan amat berminat dalam bidang tarian. Oleh itu,saya tidak lepaskan peluang menyertai kelas tarian yang terdapat di universiti..Oklah,rasanya setakat ini saja coretan saya pada hari ini.moga esok saya dapat tulis artike baru lagi...Salam bahagia dan Happy2 slalu!!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers
 

::Ribbon Girls:: Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei