03 Oktober 2010

Cakap Pasal Sanggul TUDUNG....sanggul unta?

Wrote by :::"JIeHa::.. at 3:46 PTG
Hye!
Dah lama Jieha x update blog.. tsgt bz di sem akhir ni and kemalasan menjadi punca aku x update blog ;)
Sekarang nih banyak sangat komen pasal sanggul tudung yang aku dengar.. Ada yg positif dan negatifnya.
Mostly yang terjebak dalam sanggul ni yang memakai tudung la.. skg pulak zaman teenagers pakai shawls, so kena lah bagi ada tocang skit baru chantek!!
Ramai yang komen pasal sanggul unta ya, sebab diorang punya sanggul sangt lah tinggi.
Niat aku bukan nak mengata kaum sejenis ye, cuma aku nak ajak korang sume berpikir scara terbuka..
Bagi aku, aku x kesah pon diorang nak wat sanggul tinggi bpa inci pun, janji bahagia ;)
Aku pn x kesah sgt.. tp yang aku heran, aku x wat sanggul unta pn ada je mulut yg gatal2 mengata kat belakang.. Aku pakai shawls ikat tocang cam besa ja.. tp still kena kutuk. Dia ingt aku ni pekak ke? Dok blakang kita je, tp mengata bukan main!!! hu.. sabo je la.
Pada pendapat aku lah.. kalu nak wat sanggul tinggi tu lebih sesuai bila nak gayakan shawls ala-Arab.. sebab memang sesuai n cantik bila sanggul sedikit tinggi.Senang nak letak, dan kain pun melekat elok ja. 
Tapi kalu nak bergaya shawls style ni kena tengok bentuk muka jugak, sesuai ke x. Apa pun paling penting dalam pemakaian tudung mestilah kemas!!! tu sangat penting.
Dan kepada insan yang suka mengata2 di belakang tu, please la.. jaga skit mulut sndiri ye ;) Jgn nampak kesalahan org lain je, diri sendiri x.

Mood : Tak sabar nak habiskan sem nih ;)  =)

0 comments:

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers
 

::Ribbon Girls:: Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei