01 Mac 2010

Kenali Kategori Pendengar Radio

Wrote by :::"JIeHa::.. at 8:52 PTG
Hari ini nak recall balik apa yang aku dah muntahkan atas kertas exam pagi tadi.. Aku ambil subjek Journalism sebagai elektif bebas..Saja aku ambil subjek yang perlu membaca nih, untuk mengelakkan kebosanan akibat belajar  math tiap-tiap hari ;) Subjek nih agak best, dan menyeronokkan.
Ok lah, saya tahu ramai yang suka dengar radio kan. Jadi jom check kategori anda :

1.Station Fan
   Individu yang berada dalam kategori ini suka mendengar 1 atau 2 buah stesen radio sahaja

2.Music Fan
   Anda adalah seorang yang suka mendengar radio berdasarkan lagu yang dimainkan ketika itu.
   Biasanya anda akan mendengar lagu 1 atau 2 buah stesen radio.

3.Radio Fan.
   Anda memang memang mendengar radio kerana meminati stesen radio ini.
  Contohnya, and suka stesen radio Sinar FM dll.
  Individu yang berada dalam kategori ini menggemari 4 atau 5 stesen radio.

4.News Fan.
   Individu di dalam kategori ini mendengar radio berdasarkan berita yang sedang ke udara.

Anda berada dalam kategori mana ? ;p

2 comments:

Unknown on Selasa, Mac 09, 2010 berkata...

aku kat no 2 kot.. sebab aku suka muzik.. kalau bosan, tukar station.. huhu..

:::"JIeHa::.. on Ahad, Julai 24, 2011 berkata...

sama la kite.. hehe.

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers
 

::Ribbon Girls:: Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei