24 April 2010

Hari ini dalam SEJARAH

Wrote by :::"JIeHa::.. at 3:03 PTG
Hari ni sangat bersejarah dalam hidup aku sebab buat pertama kalinya aku dapat paper exam yang 99.9% menyerupai past year punya solan exam .Huh, aku x bajet pun kuar sama sampai tahap gini. Paper yang aku mik ni pun baru batch kedua, x kisahla kan, tp aku x expect la akan kuar soalan yang sama berturut2. Kalau la aku tahu, aku xyah study langsung!! Penat2 je aku tdoq x ckup, sebab study semua slide yg lecturer bagi ;( 
Actually paper yang aku mik ni pun elektif bebas je, Journalism.. Agak besh la paper nih, sebab lecturer sgt besh!!! Btw, apa yg dah aku dah buat yang da best, and hope result ok lah..


** Nak teruskan perjuangan tuk paper lain pulak ;p

0 comments:

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers
 

::Ribbon Girls:: Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei