01 Januari 2010

Happy New Year UUM!!

Wrote by :::"JIeHa::.. at 12:31 PG
HAPPY NEW YEAR to al bloggers !!
Sudah 6 minit tahun 2009 berlalu, suasana di uum agak lengang dan sepi..
Mungkin ramai agaknya yang pulang ke  kampung.
Tepat pukul 12 tgh malam tadi hanya kedengaran bunyi mercun dari kolej terdekat..
Hanya itu yang student2 di sini boleh buat kot, ye lah, apa sangat la yang ada di hutan Sintok ni.
Apapun aku bersyukur dapat belajar di sini, walaupun dalam hutan(^_^)
Sudah tentu kita semua menanam azam baru untuk tahun ni kan.
Make a change.Itulah azam aku tahun baru ni..
Huh,aku akan belajar improve cara penulisan di dalam blog nih..
Maklumlah,aku bukan seorang yang pandai menulis,apatah lagi karangan yang berjela2 panjangya..
Spm dulu pun aku tulis satu setengah muka surat jer.hehe
Kepada anda semua, semoga dapat tunaikan azam masing2 ye.
Good Luck and Happy New Year!!



zwani.com myspace graphic comments

0 comments:

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers
 

::Ribbon Girls:: Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei