04 Oktober 2009

Konvo UUM sem lepas (

Wrote by :::"JIeHa::.. at 11:04 PG
Sebenarnya,aku ngah bersedih bila tibanya majlis konvo tahun ni.
Sebab apa???
Sebabnya, aku tak dapat join jadi penyambut tetamu lagi cam sem lepas (,")
Besh lorh dapat jadi penyambut tetamu..
Walaupun x dapat elaun,aku x kesah,yang penting pengalaman beb!
Pengalaman susah nak dicari melainkan melaluinya sendiri kan?
Yang best skali if dapat jumpa artis(ada ke?). nge.
Ada lagi leh jumpa orang yang glamer2 cam Dato' Maznah....
Ladi macam2 la..
Tapi yang paling penting masa aku ngah 'kawal' lam dewan, ada la ternampak
sorang mamat nih, cam kenal jerr..
membe aku pon cakap cam kenal jugak..
Tp sape??
Hehe,Nasib aku baik kot,sem lepas memang aku ada terserempak ngan sorang artis nih,dalam Dewan M.A.S tuh.
Sape orangnye???Cantik ke??Hensem x??....
.
.
.
Haha..
.
Dia seorang pelakon yang berlakon dalam cite Spa-Q.
Ha,cuba ampa semua teka sapa orangnye???
Nnati aku akan upload gambonye,
Baru ampa tau sapa noh...

0 comments:

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers
 

::Ribbon Girls:: Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei