08 September 2009

Bila nak dapat baby nih????

Wrote by :::"JIeHa::.. at 9:36 PG
Isk2..dah banyak hari aku tunggu baby kuar,


x keluar2 jugak...



Rasanya due date dah nak campai..



Dah sabar2 dah aku ni..



Kemaruk baby.






.



.



.



.



.



.













yang ni comell ^_^
.


.


.





Bunyinya cam baby sendiri pulak kan..


Actually, i wait for my sister punya baby la..


(",)


Hehe, dan tak sabar sangat nih.

aLmaklumlah... baru nak dapat anak sedara...


Sebab tu la jdi gini. (,'')


Agak2nye camne ek muka baby tu, mesti comel punye,


sebab ikut muka aku ^_^ (hi,perasan jerrr, padahal mummy die yang comel (",))



Untuk melepaskan ketidaksabaran aku waiting tuk baby nih,, aku letak je la pic2 baby,


kot2 baby tu comel camni nanti.


heheh


Nanti bila baby dah kuar i snap pic n tunjuk kat korang. (^_^)


0 comments:

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers
 

::Ribbon Girls:: Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei